Standby Workteam

Svensktalande kundservice mot konsument – Amsterdam

Arbetstid / Varaktighet
Heltid / 7 månaders kontrakt med stora möjligheter till förlängning

Befattningsbeskrivning / Kvalifikationer
Standby Workteam söker kundservicepersonal till KLM, AirFrance och Deltas gemensamma Sales & Service Center i Amsterdam. Helst bor du redan i Nederländerna eller har seriösa planer att flytta dit. Ett utomordentligt tillfälle att få internationell erfarenhet och för dig som är lite yngre att bli självständig.

Dina arbetsuppgifter är att ge service och ta emot bokningar från konsumenter i Sverige. Flytande i tal och skrift i svenska, det är meriterande om du också har goda kunskaper i norska eller danska. Mycket goda kunskaper i engelska. Gärna erfarenhet från flyg- eller resebranschen.

Du erbjuds 7 månaders kontrakt med stora möjligheter till förlängning. Arbetet startar med 1 månads utbildning och är på heltid. Då B2C avdelningen har öppet 24/7 ska du vara flexibel när det gäller arbetstider.

Du jobbar i en övervägande ung, dynamisk miljö i en internationell storstad. Du har tillgång till flera träningsanläggningar i och omkring Amsterdam till förmånliga priser. Företaget hjälper dig praktiskt och finansiellt med årskort för kollektivtrafik.

Tillträde i början av december.

Skicka gärna in din ansökan omgående eftersom vi rekryterar löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Carla Berns, Standby Workteam, tel 0766-351464. Skicka din ansökan via länken nedan.

Välkommen med din ansökan!

Lön
Fast lön








Standby Workteam     |     Lilla Nygatan 11     |     211 38 Malmö     |     040 - 23 24 90     |     info@standbyworkteam.se