Standby Workteam

Administratör   -   Helsingborg

Arbetstid / Varaktighet
Tjänsten börjar som en uthyrning på 100% med goda möjligheter till tillsvidareanställning hos kunden.

Befattningsbeskrivning / Kvalifikationer
Till en av våra trevliga kunder i Helsingborg söker vi en administratör. Företaget är verksamt inom logistikområdet och behöver nu utöka sin bemanning. Det finns stora utvecklingsmöjligheter och området trafikplanering ligger nära till hands.

Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att bestå av:

  •   Orderhantering
  •   Prissättningsfrågor
  •   Fakturafrågor
  •   Transportbokningar
  •   Stöd till Trafikplaneraren

Vi söker dig med god administrativ förmåga, goda kunskaper i MS Office samt goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift.

Du är strukturerad och noggrann. Har god social förmåga, är kommunikativ och har lätt för att samarbeta i grupp. Du har ett stort driv och skinn på näsan. Du har stor stresstålighet och kan både ge och ta kritik.

Tjänsten börjar som en uthyrning på 100% med goda möjligheter till tillsvidareanställning hos kunden.

Vi rekryterar löpande och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Anneli Nilsson, 0708-772816

Välkommen med din ansökan!

Lön
Fast lön








Standby Workteam     |     Lilla Nygatan 11     |     211 38 Malmö     |     040 - 23 24 90     |     info@standbyworkteam.se