Till en av våra kunder – en mycket spännande FMCG-koncern söder om Kristianstad – letar vi nu efter någon som kan ta ansvar för inköp på både strategisk och operativ nivå.
Ansvarsområde
Ditt huvudsakliga ansvarsområde är att driva och utveckla inköpsarbetet. Du utvecklar, förankrar och implementerar inköpsstrategier och levererar kostnadsbesparingar och effektiviseringar.
Dina främsta arbetsuppgifter består av att
Dina kvalifikationer
Du har universitet/högskoleutbildning inom ekonomi / inköp och minst 5 års erfarenhet från en liknande tjänst inom ett producerande företag, gärna FMCG. Du behärskar engelska i tal och skrift, har goda kunskaper i Excel och Powerpoint och gärna erfarenhet av affärssystemet M3.
Vem är du?
För att lyckas i jobbet tror vi att du har både en helhetssyn och en förmåga att se detaljer. Du brinner för att utveckla och optimera processer och har bred social kompetens. Du är en duktig analytiker som kan tolka, utvärdera och lösa komplexa frågeställningar.
Som person är du resultatinriktad, strukturerad och kommunikativ. För att trivas på företaget måste du vara trygg i dig själv och trivas i ett högt arbetstempo. Att samarbeta och skapa goda resultat tillsammans med andra är en av dina viktigaste drivkrafter. Du är professionell och affärsmässig.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde efter överenskommelse.
Kontakt och ansökan
Vi rekryterar löpande och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin 0733-763 988.
Välkommen med din ansökan!
Standby Workteam • Lilla Nygatan 11 • 211 38 Malmö • 040 – 23 24 90 • info@standbyworkteam.se