Med snart 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.

 

Till en av våra kunder – ett spännande företag i fordonsbranschen – letar vi nu efter en

 

Interim Teknisk Inköpschef – Malmö

 

Vår kund ingår i en större svensk koncern med verksamheter i många branscher. Du får en nyckelroll i en internationell verksamhet. Uppdraget är på ca 3 månader med start i januari.

  

Dina främsta arbetsuppgifter består av

  • Strategiskt och operativt inköpsansvar. Du leder inköpsavdelningen med allt vad det innebär.
  • Personalansvar för 7-8 personer

 

Dina kvalifikationer

Du har mångårig erfarenhet som inköpsansvarig samt du har erfarenhet av personalansvar/ledarskap. Du har förmodligen en bakgrund från tillverkande/tekniska branscher. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

 

Vem är du?

Du är trygg i dig själv och en god ledare och lagspelare som är lyhörd och kan få ihop teamet. Du är strukturerad och noggrann med god kommunikationsförmåga och hög integritet. Du löser problem snabbt och kreativt med hög kvalitet och har lätt för att prioritera.  

 

Tjänsten

Tjänsten är ett interimsuppdrag på heltid. Tillträde i januari.

Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen med din ansökan omgående. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, tel. 0733 763 988.

 

Välkommen med din ansökan!