Zumtobel Group är ett etablerat och välrenommerat globalt företag som arbetar med professionell inomhus- och utomhusbelysning. Vårt mål är att ge ökad livskvalitet genom att tillhandahålla belysning av hög kvalitet och energieffektivitet. Zumtobel Group har i Norden försäljningsorganisationer i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Vi säljer även till Island och Baltikum. Huvudkontoret för Norden finns i Malmö. Läs mer på www.zumtobelgroup.com
Till Zumtobels kontor i Hyllie söker vi
Är du ekonom med erfarenhet från leverantörsreskontra eller ekonomiavdelning? Brinner du för service och vill jobba med att utveckla processer inom leverantörsreskontra och administrativ service. Då är detta kanske ditt nästa steg i karriären? Vi är ca 80 medarbetare i Norden och vårt huvudkontor finns i Malmö.
Rollen består av två delar, ca 50% i respektive roll. Som ansvarig för leverantörsreskontra kommer du att hantera leverantörsfakturor men även jobba med redovisning och bokslut. Som administrativ koordinator kommer du att hantera besökare, telefoni, post & paket, kontorsservice, resor mm.
I dina ansvarsområden ingår bl.a:
Din bakgrund
Du har ekonomiskt gymnasium eller motsvarande samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet av SAP är meriterande. Dina kunskaper i svenska och engelska är mycket goda i både tal och skrift. Gärna förståelse för norska och danska.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är noggrann och strukturerad och gillar siffror. Du är en serviceminded fixare som trivs med uppgifter att lösa på egen hand men gillar också att jobba i team.
Om tjänsten
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Malmö. Tillträde snarast möjligt.
I denna rekrytering samarbetar Zumtobel Group med Standby Workteam. Vi tillämpar löpande urval och ber dig därför att skicka in din ansökan snarast. För mer information kontakta gärna Karin Dahlin, 0733 763 988.
Varmt välkommen med din ansökan!
Standby Workteam • Lilla Nygatan 11 • 211 38 Malmö • 040 – 23 24 90 • info@standbyworkteam.se